Busfabriken och Marwins kalas 12/3

Allt på samma dag. Snacka om att jag och kidsen var helt slut på kvällen hehe. Jaja
Vaknade tidigt hos syrran och vi gick ner och såg på tv tills de andra joinade oss. Frulle och sen bar det av till busfabriken. Mötte upp sötloppan och hans kids där. Söta var de och han förstås. Han fick träffa min syrra och det kändes lite pirrigt hehe. Vill bara skrika ut för hela världen hur mycket jag tycker om honom..... gr tålamod jenny....hm....Mycket bus och svett blev det. Helt yr i huvet av ljudnivån hehe. Jag bröjar tackla av märker jag. Åldern tar ut sin rätt hehe.....
Efter busfabriken bar det av till kusin Marwins kalas som han hade i Smedbyskolans gymnastiksal. Många barn och hög ljudnivå men kul. Olle och Tuva hängde i ringar och hoppade och skuttade och var med på det mesta. Jag som trodde de skulle vara blyga eee icke......Mot slutet lekte vi svarte man. Ååå Svettig var jag. kämpade som ett djur för att hinna fånga glina. Snabba är de.......hehe. Vi var helt slut när vi kom hem. Snabbdusch sen godis och bolibompa. När det var slut tog det inte lång stund innan John Blund kom. Jag pratade en snabbis med loppan sen kom John Blund även till mig......


Nä slut med blaj jag måste måla mina naglar innan vi ska till affären. Hör coh häpna. Jag har slutat bita på naglarna. Långa är de och jag är inne på fjärde veckan wieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0