I´m back.......

Stekande sol ute och precis hemkommen från jobbet. Stor kaffe, underbara små juveler som frågar om de får vara inne. Stort JA, de har varit med mig idag och vi har varit ute hela dan. Då får man vara inne utan att ha dåligt samvete. Perfekt för mig som tänkte börja med bloggen igen. ee var ju ett tag sen. Men mycket har hänt och skulle jag skriva om allt så skulle de få som läser tro att det är familjen psykfall det handlar om hehe. Tänkte liva upp denna dystra sidá med lite bilder från midsommar. Nu får det banne mig bli ändring med mer uppdateringar om mitt kaotiska liv. moahahahahah
















Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen tillbaka mate!

Fina bilder och fulla med sommarkänsla och allt

tjoflöjt!

2011-06-29 @ 16:23:35
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Ellie

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 20:41:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0