Lycklig men ändå inte.....

Gårdagen , ja vad ska man säga.... JIPPi......fick glädjande besked... Jobb där jag ville.... Fick chock när chefen frågade om jag ville. Skrek nästan mitt JA.... Stort leende hela dan och stor bunt med papper hem. Shit nu har man blivit vuxen på riktigt....Ingen lek längre..... Tjo hooooooo...... De ska inte behöva ångra sig......

Men mitt i all glädje kom tankarna på min underbara.... Den underbara som jag älskar men som inte finns hos mig utan långt borta.....

Tårar.... många fälldes.... Tårar av saknad, glädje men också ovisshet......Tankar på framtiden blandades med tvivel......Varför?...... Varför ska det vara så här?...... Min underbara lyckliga dag och ingen underbar zombie vid min sida.......

Måste måste måste tänka positivt. This is my year..... 2011.... Jag har redan bockkat av en sak på listan.... Återstår gör nu bara 2 saker..... den ena grejar jag förhoppnigsvis snart och det andra ligger tyvärr utanför min kontroll utan jag kan bara hoppas..... Men först då är mitt liv komplett....




Jag älskar dig zombie!!!!!!!



Nä dags för lite te och äggmacka.... Helt slut efter min andra dag som vuxen hehe


OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Eagle5Blanco

Ett stort GRATTIS får man väl säga till jobbet! Skönt att det löste sig, hoppas det kommer att gå bra, jag håller tummarna för dig & önskar dig lycka till!!!



Allt annat kommer att lösa sig när man väl är framme i den punkten.... Se på mig, ja inte allt men nästan, det är bara att vänta för mig....

Ha det så bra Besos y abrazos.

2011-01-13 @ 08:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0