Trött i alla ögon hihi

Wohoo lalala äntligen fredag. Sitter med dagens första kopp kaffe och njuter av lugnet och ensamheten ee nää verkligen inte. Utsikten möjligtvis. Ska strax bege mig till jobbet. Blir lång dag idag gwaahh 17.30. Helt slut sen i går. Höll knappt på att komma upp i morse. dessutom har jag MEGA ont i halsen. Stackars mig... hehe
OM jag orkar så ska jag och Sara troligtvis ta och promenera det fetlånga varvet i går. Skoj...

Nä nu dags att fixa sig. Buhu

Saknar min underbara......

Och br som fan är/var jag. Var dock tvungen att göra något åt det hehe. Blink blink. MIn kompis datorn wohoo


Kommentarer
Postat av: M

Vilken natt, inte mycket till sömn. Kanske komagen som gör sig påmind, hehe. Närå. Br, och ingen dator. Bara mörkt och tyst. Ikväll ska vi iväg på happening hemma hos föreståndaren på stället här. Hm, det kan bli en vild historia, vi får se. Annars vill jag inget mer än åka hem nu, känns som det räcker nu. Blir riktigt irriterad på vissa som spelar viktiga, utan att ha nån som helst täckning för det. Gr. Ha en fortsatt bra dag, underbara, så hörs vi! Jippi!

2011-04-15 @ 13:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0