Som en riktig karl.....

Kände jag mig idag när jag bytte däck på bilen ALLDELES själv. Betyder alltså att jag inte är helt jävla kass. tjo hoo. Jaja nu behöver jag inet vara orolig om jag skulle få punktis för nu kan jag..

Är helt slut efter denna varma underbara dag. Jag och kidsen har varit ute 9-17. Först tipspromenad i Vrinnevi och jag fuskade inte alls när jag la ut en av frågorna på facebook hehe. Måste ju vara med stil hihi. När jag fixa med bilen lekte de hos Linus där de även käka. Sen cykla vi lite (duktiga har de blivit)  och lekte i lekparken tills det var dags att gå in för söndagsbadet.

Absoluta höjdpunkten var när min underbara ringde. Åå vad jag saknar honom. Fjärilarna var vildare än någonsin när jag hörde hans röst..... Längtar till tisdag........

Saknar dig så underbara... Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig......

Dags att sova nu. Lång dag i morgon.....

Over and out......

Kommentarer
Postat av: M

skönt att få sätta sig för en stund, första gången idag. skumt hur man kan vara så trött efter att ha gjort, ja i stort sett ingenting. har i och för sig strosat runt hela dagen på jakt efter billigheter. men det borde inte vara så ansträngande. gick riktigt segt i början, men så hittade vi en hel del kul saker, just ingenting till mig själv, men det spelar ju ingen roll. kul ett tag, men nu känns det som det är väldigt mycket dags att packa ihop och åka över atlanten igen. riktigt varmt och skönt är det ute. typiskt, nu när det är dags att åka.



samtalet bröts när telefonkortet tog slut, hann inte säga hej då, men det gjorde ju inte så mycket, egentligen, för snart ses vi ju. jippie!! morgondagen kommer bli en enda lång väntan, många åker hem tidigare och det blir till att få tiden att gå. på nåt jävla sätt.



när du läser det här har du både somnat, sovit, vaknat och säkert jobbat klart för dagen. och då är jag redan på väg. en vecka har aldrig gått så långsamt förut, helt sjukt långsamt har klockan gått. nu är det inte direkt så att man ser fram emot att åka bort igen, om man säger så.



jag ska tillbedja högre makter så att flygen går i tid och att jag slipper misstag som på hitresan. jag hör av mig om det blir några trubbel med anslutningar eller annat. längtar efter att se dig! yr bara jag tänker på det...

2011-04-18 @ 00:28:56
Postat av: M

hett bubbelbad, kall bubbeldricka, soft musik. schyst uppladdning för sista kvällen här. en sista middag med svennarna blir det.



har redan packat färdigt. nästan. verkar helt osannolikt nog kunna få ner alla prylarna på nästan samma utrymme som jag hade med mig hit. måsta ha packat lite slarvigt hemmavid eller nåt. lär inte behöva extraväskan jag tog med mig, för säkerhets skull. men då har jag inte varit på the liquor store next door än. och inte heller den där schysta t-shirtaffären nere på huvudstritan. får de om det går ihop sig i slutändan.



knack på dörren, time to go. älskar dig!!

2011-04-18 @ 01:52:26
Postat av: M

rastlös så det kryper i hela kroppen. vill bara hem nu. saknar dig så att jag håller på att explodera. gr. en dag till hade varit med livet som insats, känns det som. om det ändå fanns nåt sätt att vrida fram klockan så att jag redan var hemma på flygplatsen i norrköping.



checkar ut om en stund, sen blir det till att driva runt på stan tills det är dags att bege sig ut till flygplatsen. det suger verkligen att vänta! gråkallt ute och inga varma kläder har jag heller, så jag får köpa en varm tröja och ta på mig eller nåt.



riktigt fet jetlag kommer det att bli på resan hem, sju timmar försvinner ju på vägen hem. det blir till att dricka rödvin på planet för att i alla fall få lite sömn. ser inte fram emot tisdag kväll, då lär man vara zombie på riktigt...



älskar dig, the one and only, wild one...

2011-04-18 @ 16:35:43
Postat av: M

Äntligen på flygplatsen i Madison, hade en fungerande biljett den här gången och lyckades komma igenom säkerhetskontrollen också. Loads of crap sa snubben vid radarn och vinkade in mig för inspektion. Vet inte vad de pysslar med, jänkarna. May you take off your shoes frågade en annan. Eh, får man ha fillingarna på eller ska de också av, eller?



Skönt hur som helst att dagen passerade, för det har fanemej varit den segaste dagen i hela mitt liv. Kallt, trist och inget att göra än få tiden att gå. Och då går ju tiden sååå snabbt... Men nu skiner solen, men jag såg att det är varmt och fint hemma också, så det var ju tur.



Hoppas du haft en bra dag och att du fått sova gott. Om allt går som det ska ses vi ju snart. Surt bara att det fan ska vara som allra segtast och tyngst när det närmar sig. Jag saknar dig i alla fall. Ha det bäst, underbara!

2011-04-19 @ 00:49:01
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 21:52:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0