Segt.....

Seg dag till max trots fint väder med SOL. Kände mig frusen och var så oerhört trött. Typiskt då att man har stängningstur. Är fan avis på dem som slipper aaa grr.. Jaja långpromenad direkt efter med Sara. Över 1 timme  i rask takt. Fi fan är HELT SLUT.
Min underbara ringde förut. Han räddade min kväll bara genom att jag fick höra hans röst. Saknar honom buhu....

Nähäpp dags att göra ingenting nu. Blir att glo på Criminal Minds som börjar nu....

Saknar dig zom.. nä jag menar Magnus moahaha. Fjomsig på fredagen

Over and out



Kommentarer
Postat av: M

Skönt att få höra din röst. Som om du fanns alldeles intill mig, mm om du ändå vore det. Sista passet för dagen snart och luften är slut. Ha det så bra med kidsen imorgon! Kram!!

2011-04-15 @ 22:28:02
Postat av: M

God morgon underbara! Hoppas du inte vaknat än utan att du fortfarande sover gott. Hur trött som helst, jet laggen slår igenom med full kraft. Tillbaks efter kvällens backiga bjudning. Trevligt, jo visst, men känns ändå som det är hög tid att låta det bli lördag nu. Imorgon är sista dagen och eget det ska vi troligen delta i nån slags demonstration mot delstatsregeringen som ska organiseras, lär tydligen bli en stor happening. Problemet är bara att det kan bli nollgradigt. Nä, god natt, härifrån! Tur att det inte är så långt kvar tills vi ses. Börjar fan bli olidligt nu!! Saknar dig.

2011-04-16 @ 07:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0