Lyckliga familjen i några timmar...... ee kul

Jaha så var man uppe med tuppen idag då....Känns bra. Har precis satt på en panna kaffe som ska avnjutas i köket. Solen skiner ute men det blåser full storm. ÄÄ lite blåst kan inte sabba min dag..
Saknar mina solstrålar så mycket. Önskar att de var hos mig hela tiden. Det är så tomt och ensamt när de inte är här... Får snart träffa dem. idag är det äntligen dags för Olle att få ny cykel vilket betyder att vi ska leka lyckliga familjen i några timmar. Har lovat mina juveler att vi inte ska bråka. Men bråkar man inte så betyder det för vissa förhoppningar...... Tråkigt.....

Jaja hoppas min dag går fort och att jag slipper tänka på annat... Bestämde igår att för att minimera smärta och tårar måste man förtränga eller helt enkelt plocka bort det som gör ont. Visst det är korta perioder det rör sig om. (när zombie inte är med mig). Det blir bara tyngre att gå och tänka och dutta med små sms som egentligen inte betyder något. Bättre att kapa helt de dagarna så får man sakna lite och fundera på om det faktiskt är det här man vill. Ser verkligen inte fram till den megalånga perioden som väntar.........

Hej svejs.... Nu blir det kaffe och kanske en liten liten glass till moahaha



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag önskar dig en solig och glad dag kära kompis!

2011-04-09 @ 08:55:16
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0