Från sur till....... saknar ord..............

Tänk vad allt kan ändras snabbt. Från att ha varit sur som ättika i lördags till ja jag har fan inte ord för känslan just nu. Lycklig kan vara rätt ord och fruktansvärt förälskad. Och vad beror denna lycka på..... Hmm vågaer man ju knappt skriva här...... hmm men ok. Min underbara zombie som jag hädanefter kommer kalla vid namn, Magnus berättade för sitt ex att jag fanns med i bilden samt att gamla traditioner som att fira påsk och sånt måste ändras.. Eee chock eller chock..... Ja kan väl inte säga annat än att jag är glad och svävar..... ok lite ågren har jag också...
 Men i allfall..... Glad var jag på jobbet.... Torkade näsor med stort leende hehe.....

Vad har mer hänt idag.... hmm
* fick en stegräknare av mamma (en pik för nått kanske)
* löneökning (jippi, eee)
* Fikat med Barbro
* Sålt en bok....
* Suttit i solen....

Ja och nu sitter jag och väntar på att min Underbara Magnus ska ringa. Måste få höra hans röst en sista gång innan han åker till USA i morgon..


Tjo flöjt från Mig...

Kommer somna med ett stort leende


Kommentarer
Postat av: M

Somnar med stort leende. Och fjärilar. Våren kom till slut!

2011-04-11 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0