Movie Night with Sawbuddy

Jag är så trött och hungrig så att jag nästan svimmar. AAAA Är precis hemkommen från dansträningen och det kan jag säga att så hårt som vi tränade idag var längesen vi gjorde. Det är inför karnevalen det är hårdköra nu hehe. Jag fick höra att jag borde relaxa lite för tränaren tyckte jag hade för höga krav på mig själv. Jag kanske borde lyssna på henne för hon säger att jag har karisma, utstrålning, tekniken med mera. Varför kan det inte gå in i mitt huvud. GRRR...

Jaja på dan gjorde jag färdigt det sista med kartläggning och lämnade in till urkund samt skicka till alla som skulle ha. Lite nervös heheh. Slitit som ett djur nu hehe....

I går kväll var jag och Sawbuddy på bio och såg Prince of Persia. Helt ok men det bästa var ändå att se Jake Gyllenhall. Fan vilken body. Jag dregla mig filmen igenom när jag inte satt och hävde ur mig små utrop heheh. Efteråt blev det glas och promenad i folkparken. Mycket trevligt att se alla packade ungdomar som satt och grilla hehe. Såg gott ut. En polisbil åkte förbi oss i parken och jag tyckte nog att den ena polisen tittade lite misstänksamt på mig. Han trodde väl jag tillhörde skaran som super skallen i bitar hahah.

Nä nog från mig nu.

Nu ska jag åka och handla. Ingen mat hemma och jag är godis sugen.

Over and out







Sawbuddy ser lite rädd ut. Undrar nog vart min tunga är på väg ahha

Kommentarer
Postat av: Kakan

Ja det var skoj, och äta glas med fast det rispade i halsen:)

Tack för bilder...sparar dem till nästa blogginlägg:)

2010-05-24 @ 21:18:56
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0