Mirjas bröllop 29/5-10

Sitter här vid datorn och tittar på bilder från i går. Tårar i ögonen och glädje känsla i hela kroppen när jag ser dessa kort. I går var det nämligen min systers bröllop. Hon och Daniel var så vackra när de gick uppför altargången. Tårarna rann på mig. Min stora lilla syster har gått och stadgat sig. Kunde man aldrig tro hehe. Helt underbart. Festen efteråt var kanonkul. Speciellt roligt var det att träffa Mirjas kusiner Klas och Anton som jag såg senast för typ 9 år sen. Tror jag. jag nykter som vanligt efetrsom jag lovat att köra. Tråkiga jag. Pappa var naturligtvis tvungen att ta cadillacken. Säkert bara för att retas. Trodde han var tuff och ville glida flott hehe. Hade hellre kört en vanlig bil haha. Men en upplevelse. Jaja en helt underbar dag trots små skurar av regn. En dag som jag aldrig kommer att glömma. Puss puss min kära syster. Du var så vacker.........


Min bröllopsutstyrsel




Simon sjunger











Pappa sjunger för brudparet





Första kyssen som äkta makar





Vackraste bruden





Hmm mer kyssar i regnet blandat med lite risgryn





Lycklig skuttande brud





Bröllopsdansen. Här rann mina tårar





Älskar er båda. NI är så vackra

Kommentarer
Postat av: Kakan

Vilket fint bröllop! Och du var skitsnygg i klänningen!

kram

2010-05-31 @ 09:05:09
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0