Sämst på att blogga

Tjo hoo! Nu är jag tillbaka. Har varken haft tid eller ork att uppdatera. Sjukt mycket i skolan + att jag jobbat lite. Idag när vi hade seminarium blev jag pikad haha för att jag är så dålig på att uppdatera. Ok För typ er tre som läser så lovar jag att skriva lite mer.  Inte för att det finns så mycket att skriva om hmm

Gör som jag brukar och sammanfattar lite kort om vad som hänt sen sist.

Söndag 7/2 - 10
Skit seg dag. Var hängig och dansen gick åt helvete för jag larvade mig som vanligt.


Måndag 8/2 - 10
Ännu en skit seg dag. Hade bestämt att jag skulle plugga hela dagen. Gjorde ett schema och allt. Följde jag det, näää.  Jag läser visst inte så snabbt som jag trodde jag skulle göra. Fick lite panik och tänkte att hur fan ska jag lyckas läsa alla dessa helvetesböcker denna vecka. Boken Språkstimulering tog mig nästan en vecka haha att komma igenom. Tråkig och mycket teori  (som bäddat för att somna) Jaja nog om detta



Bläää bok







Tisdag 9/2 - 10
Jobbade mellan 8-14 sen var det bara att slänga sig på bussen och åka in till litteraturseminariet som började tre. Ja faktiskt så läste ni rätt. Jag åkte buss för första gången på säkert 10 år. Inte helt lätt för det har ju ändrats en del med automater och så hehe. Stod som ett fån och vifta med kortet längst fram och visste i vilket hål jag skulle stoppa ner i. Chauffören fick hjälpa till lite. Jag såg säkert ut som en riktig blondin. Tjo hoo. Inte undra på att jag måste färga ibland. Linus och jag diskuterade separation vilket troligtvis sker till sommaren. Hmmmm


Onsdag 10/2 - 10
Ytterliggare en dag med jobb. Kul med pengar men jag var grymt trött på morgonen. Kom knappt upp när klockan ringde. Usch...
På kvällen var det dans och naturligtvis ska något (roligt alltid hända) När jag skulle lägga i pengar så sprang jag allt vad jag kunde för jag var lite sen. Precis innan automaten så snubblar jag och glider på mage hur långt som helst. Jag skrattade så jag nästan kissade på mig och några förbipasserande stannade och frågade hur det gick. Jag sa till dem att så kan det gå om man har bråttom. Så skrattade jag lite till, la i pengar och gick sen och dansade. fick satans ont i knät men kul vad det haha


Vår baksida




Tjo hoo vilka vallar. De är ännu högre idag




Härlig infart att skotta


Torsdag 11/2 - 10
Blev väldigt överraskad när jag kom hem från jobbet för mitt på gårdsplanen stod en bil och den var min. Linus köpte den för att vi behöver två bilar och lilla jag ska ju inte behöva åka buss. Skönt. Nu slipper man vara beroende av mamma, för hennes bil har man ju lånat ett antal gånger nu. Lite lagom plugg på kvällen innnan det var dags för lite CSI Miami ME LOVE HORATIO


Idag:
Seminarium i skolan från 9 till 13. Mycket kul, nääää. Shit vad negativ jag alltid låter. Skärpning Jenny. jo det var skoj. Vi hade många härliga diskussioner. sååå....
Shoppade lite innan jag åkte hem. Bland annat leggings, grönt nagellack (fräsigt) lite saker till alla hjärtans dag och så en dvd film "the reader" Hoppas den är bra för annars jävlar blir jag satans arg. Men nu får det vara nog för idag. Ska ta mig en kaffe innan Let´s dance.


Over and out from clumsy me

Kommentarer
Postat av: Kakan

O vad jag hade velat sett din vurpa...och bra vän som jag är så hade jag också frågat om det gick bra och sen fnissat.

kram

2010-02-13 @ 18:30:01
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0