Böcker kastas eller skänkes

Min bokhylla hemma är överfull så nu har jag rensat en massa böcker som jag inte vill ha. Lägger ut dem här och är det några ni vill ha så släng i väg ett mail eller mess

Pocket:

Ett öga rött

Den tusende gången - en berättelse om sexuellt utnyttjande

Casanovas kvinna - En sann historia om sexmissbruk

P.S I love you

Böcker:

De flesta böcker är så kallade sanna historier där vi får snyfta till olika människors öden....

* Gatans barn
* Bortgift mot sin vilja
* Tillintetgjord
* Sviken
* Mamma sa att jag var sjuk
* Bakom gyllene galler
* Jag väljer livet
* Den dödes dagbok
* Inte utan min dotter
* Ingen tar mina barn
* Stulna döttrar
* En gång var jag prinsessa

andra böcker

* På andra sidan midnatt

* Jerusalems lott - Stephen King

* Majsens barn - Stephen King


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag skulle jättegärna vilja ha "Mamma sa att jag var sjuk". Den har jag länge velat läsa. Kan du ta med den till skolan nån ggn, det lilla vi nu har kvar, o om vi lyckas va på Campus samtidigt nån dag? Kram

2010-12-28 @ 19:04:03
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0