Tenta

NU är TENTA JÄVELN äntligen gjord. Jag nästan grät av lycka efteråt haha. Har pluggat som en dåre för att det överhuvudtaget skulle fastna något. Men det kändes helt ok jag gjorde mitt bästa. Men ofta när man tycker att något går bra så blir det ofta det motsatta. Hmmm jaja den är gjord i allafall. Satt i 3 ch en halv timme och jag hade så ont i skrivar handen att jag trodde fingrarna skulle trilla av. Vill verkligen bli godkänd för denna skit vill jag verkligen inte göra om.

Nu väntar ny kurs på måndag. Den verkar intressant och jag känner mig laddad för den. Men så säger jag ju inför varje ny kurs och sen tappar jag motivationen direkt när det är någon tråkbok man måste läsa. Måste ta mig i kragen för det är ju inte alls långt kvar nu. Om allt går som det ska är jag färdig i januari. Så skärpning nu Jenny....

Nu blir det snabb bad hos mamma sen eventuellt en liten skräckfilm innan det är dags att nanna kudden.

Allt för mig

OVER AND OUT.......

Avslutar med två bilder på Garbo när hon va bebis. Först fyllekatt sen kelkatt


Fylltratt




Kelkatt. Olle är dö stolt

Kommentarer
Postat av: Mia

Duktiga vi har varit nu. Huvudsaken är alltid att man gjort sitt bästa - mer kan man inte begära!

Nu håller vi tummarna =)

Kram

2010-08-19 @ 20:42:03
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Karin

Hehe garbo ja, hon är speciell:). Mm ja tentan ja...fast jag hejar i alla fall på att den är godkänd.sorry för i går, såg ju säkert helt kajko ut när jag åkte så där fort, ville bara hem och lägga mig under täcket. Kram

2010-08-20 @ 10:46:17
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0