En deppig dag

Jag är depp och tycker synd om mig själv. Varför vet jag inte då det ändå är mitt eget fel. Jag pratar om uppsatsen som jag fick underkänd på. Alltså Underkänd det känns piss även om jag hade på känn eftersom jag inte la ner min själv på den. Fick tillbaka den i dag och jag hade väl i min enfald trott att det rörde sig om någon skit grej.  Men nää då. Hon tyckte den var rörig och ville att jag skulle strukturera upp den lite. Hmm och när ska man få tid till detta när man har 14 miljoner andra saker med den nya kursen. (Sliter mitt hår) Jajaja ska börja lite smått i helgen och ta en bit i taget. Fan hela fredagen är förstörd.......

Ska tröstäta en chipspåse moahaha.

Annat som stör mig är när pappan till barnen ska tillrättavisa mig framför dem. Då lackar jag ur på en sekund. Så gör man bara inte. Grrrrr

Nu en liten fredagshistoria jag fick skickat till min mobil....

En ridande polis stoppar en liten pojke på en cykel

- Har du fått din cykel av tomten frågar polisen.

-Ja det har

- Ja då får du hälsa tomten att det skall sitta ett lyse på den. Nu blir det böter.

och medan polisen skriver böter frågar pojken tjurigt.

- Har du fått din häst av tomten?

- Ja svarar polisen skrattande.

- Då kan du hälsa tomten att kuken skall hänga under hästen och inte sitta ovanpå.


Ha en trevlig kväll allihopa. Nu går jag och drar ett täcker över mig


Over and out


Kommentarer
Postat av: Mia

Om du vill kan jag skicka över min kartläggning så kan du kolla på den och kanske hitta lite inspiration till hur du ska strukturera din. Bara att du skriver en rad i bloggen eller på fejjan om du vill ha den.

Kram

2010-04-23 @ 21:53:39
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anneli

haha historien var bra. Vi får hjälpas åt med din tenta om du vill kram

2010-04-24 @ 17:31:39
Postat av: Kakan

Usch ja... fattar det...

en sån grej kan förstöra stämningen på ett kick.

Men jag hejar på dig med fanor och flaggor och att vi får se stjärt/mun filmen sen:)

kram

2010-04-25 @ 19:31:56
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0