Mela

I går var det hemfärd från mela. Det har varit 3 händelse och lärorika dagar. Vi har lärt oss knopar, bygga olika vindskydd, paddla (kunde förut, styra är det svåra hehe), laga mat på stormkök med mera. Kanon roligt. Jag bara älskar att vara ute. Känner verkligen att jag valt rätt kurs. Första dagen byggde vi vindskydd av kanoter som vi sov under. Det blev både bra och snyggt och jag sov som en stock där. Andra dagen byggde vi ett annat slags vindskydd. Alla grupper byggde så att vi låg som ett U runt en eldstad. Även den natten sov jag som en gnu.
Nu orkar jag inte skriva mer, jo just det tittade precis i resultatlistan från tjejmilen. Jag sprang på 53,51, Är inte helt nöjd. Hade hoppats på 52 eller något men men jag hade ju inte tränat något. Nu ska jag få hjälp med träningen så mitt mål för nästa år är 47-48.

Kaffe dags.... Over and out



Mela




Vindskydd med kanoter




Hmm vindskydd nr 2




Kanot utflykt





Lagar gammelmulles gryta på stormkök





Jag hugger ved hehe




Nu något helt annat hehe


Färgar underhåret svart hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0