Ingen motivation

Ja vet inte vad jag ska skriva. Känner mig lite off och deppig idag. Har försökt att plugga hela dagen men motivationen har inte infunnit sig. Får lite smått panik. Boken jag skulle ha läst ska vi ha litteraturseminarium på nästa onsdag. Men så fort jag öppnar boken så börjar genast tänka på andra saker och det lilla jag kanske läst försvinner. Hur ska jag kunna skriva en sammanfattning när jag inte fattar boken. Jag är inte trög men idag kände jag mig det. Nä nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. Finns det som har det värre.
Kaffedags.....

Over and out


Kommentarer
Postat av: Kakan

know the feeling...man får väl hoppas att man inte blir träffad av en stort skåp i huvudet eller att man blir det hahaha.

2009-09-20 @ 15:56:57
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0