Omotiverad

Tro det eller ej men idag råkade jag svälja kulan som sitter i staven (läppen). Satt och pratade med Karin på msn och bara blupp. Vet inte hur det gick till men jag lyckas då med allt. Blev ganska sur för kulorna är rätt så dyra, speciellt om man vill ha med liten pärla i, som jag har. Arg som ett bi plockade jag fram en ny och skruvade fast den hårt som attan. Nu får den bara inte lossna igen. Ja ja efter det hade vi mysig kaffepaus i Tuvas rum. Olle och Tuva drack saft i porslinskoppar. Mina skruttar................. värsta kakmonstren är dom hahahaha



Senare på dagen var det dans. Kände mig ganska omotiverad och hängig innan och hade absolut ingen lust att gå. Det känns som om jag har fått värsta åldersnojan. Känner mig så gammal jämfört med alla andra i dansgruppen. Vet inte varför jag börjar känna så, jag älskar ju att dansa. Ibland blir jag så ledsen när jag tänker på det att jag får tårar i ögonen. Visst blir det bättre när jag väl är där och vi kommit igång. Men ändå............... Blir det inte bättre och jag återfår motivationen så måste jag göra något åt det. Ahhhhh sliter mitt hår. Fan också..................
Jaja får trösta mig med lite Beckfilm nu.

OVER AND OUT.....................

Kommentarer
Postat av: Karin

MM hatar omotivation, men det finns något ordspråk typ som säger att januari är en typisk månad då man tvivlar och så. håll ut och känn efter...kanske känns det bättre snart ,kanske inte. du kommer nog veta hur du ska göra någon gång!

2009-02-17 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0