Törnrosa

Ahh känner mig så ung och fräsch på nytt. Iallafall 2 år yngre haha. Har varit på ansiktsbehandling på salong Törnrosa idag. Gjorde en djuprengörande och det behövdes verkligen så mycket skit som jag kletat på mig under alla dessa år. Jag har rätt så torr hud och jag berättade för tjejen som gjorde behandlingen att när det kliar som värst så brukar jag smörja in med Helosan hahaha och då berättade hon att när hon var liten så brukade de smörja in kornas spenar med Helosan. Vart helt chockad och höll på att skratta ihjäl mig. Hmmm ja då är jag väl torr som en spene då haha. Nä men fy bubblan så pinsam jag kände mig. Men i alla fall så var det grymt skönt att ligga där och bli ompysslad. Det var verkligen allt= peeling, ånga, portömning (aj) och algmask. Passade även på att plocka och färga ögonbrynen. Det blev jättefint. Ska börja att ta hand om mig bättre och använda bra produkter till ansiktet. Vi blir ju inte yngre tyvärr. Förhoppningsvis kan ju torrheten bli bättre och mina rynkor kring ögonen försvinna hehe (inte troligt), gammalt spöke som jag är. Men den där ansiktsbehandlingen kan jag starkt rekomendera. Funderar starkt på om jag ska gå och göra en sån där brasiliansk vaxning, men vet inte om jag vågar. Det gör hmm väldigt ont har jag hört. Ja vi får se, det blir ju inte än på ett tag. Ska vänta till sommaren. Det är fortfarnade vinter och då måste jag ha vinterpälsen kvar hahahaha.....

 Men nu sitter jag här vi datorn och lyssnar på låten memory från musikalen Cats. Helt underbar och det går rysningar utmed hela kroppen. Ahhhh Jag njuter...... Elaine Paige har så underbar röst. Snart kommer det nog tårar.........

Midnight, not a sound from the pavement. Has the moon lost her memory, she is smiling alone..................................

 Och så till sist svaret på gåtan från igår är förstås målvakten. Så nu behöver ni inte klura längre hehe

Over and out......


Kommentarer
Postat av: kakan

Du är väl inte gammal!! låter som en tidig trettioårskris. Vi är ju i samma ålder och jag har inte fått krisen än haha eller vem försöker jag lura.

men i alla fall... You`re not old man!

2009-02-18 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0