Pyssel pyssel

Äntligen färdig. Har pysslat hela kvällen och nu har jag jätteont i huvudet över att ha varit så koncentrerad. Först roade jag mig med att sätta snören i ca 28 pirat hattar som är till vår produktion i skolan. (sagorum). Ont i tummen av nålen så nu tycker jag lite synd om mig själv. Därefter gjorde jag 2 stycken svärd som jag ska ha i mitt bälte när jag är guide. Måste säga att jag blev rätt så nöjd med resultatet. Har slitit som ett djur för att få den förbannade tejpen att sitta som jag vill. Med lite tålamod så gick det men jag höll verkligen på att ge upp och gråta många gånger. Hatar tejp.... Den fastnade hela tiden i fingrarna. Nu är det bara bältet som fattas men det ska jag definitivt inte göra idag. Nu är det sova som gäller så jag orkar med morgondagen. Var inne och tittade lite på Olle och Tuva när de låg och sov. Såg så skönt ut. Olle han har verkligen blivit en stor kille. Linus berättade att han hade varit så duktig hos örondoktorn idag. Min skrutt.....
Men nu är det sov. Nä föresten ska nog ta mig en skål med chips innan hehe.


Kommentarer
Postat av: carro

Du är så duktig gumman!!

kram

2009-02-11 @ 20:12:50
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: anneli

De är väldigt finna, vad duktigt du är

kram

2009-02-13 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0