Personalgympa 11/2 - 09

Var så nervös hela dagen och kunde inte koncentrera mig på nått, ville bara ha det överstökat (personalgympan). Men när det väl var dags så kände jag ingenting. De var 5 stycken och allt gick hur bra som helst. Alla fick en varsin pinne i handen för att få den rätta känslan. Det var ju trots allt indiandansen tobas vi dansa hehe Efter så frågade jag hur de tyckte att jag skött mig som ledare, om jag gjorde för svåra steg med mera. De tyckte att jag instruerade tydligt, att jag var observant på om de hängde med och att jag lagt upp dansen på en bra nivå som de klarade av. Kändes skönt att höra. Eventuellt vill de ha fler gånger. Anledningen till att jag bad att få prova på att ha personalgympan var ju att få prova hur mitt ledarskap är samt stärka självkänslan. Är kanonnöjd att jag vågade. Trots att jag var så nervös innan så känner jag nu att jag nog inte är så blyg att stå inför andra människor som jag trott.

Däremot på kvällen när det var dansträning så gick allt åt skogen. Det var tydligen inte min dag där hehe. Kände mig så nere och inget steg satt som det skulle. Blev rätt så ledsen. Ska skärpa mig. Jag kan om jag vill......Ja. på söndag blir det andra bullar. Ingen sur min här då...... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0