Onsdag

Ingen träning idag. Jag som hade sett fram emot det hela dagen och så fick jag ingen barnvakt. Behöver verkligen gå på varenda träning som är innan tävlingen för att inte missa något. För mig är det en jättestor grej för det är säkert 6-7 år sen jag senast var med och dansade på Saya och man vill ju göra bra ifrån sig men men den som lever får se.
Shoppade på Stadium för presentkortet jag fick av Linus på min födelsedag. Bland annat en vit luvtröja som jag ska sy fast en stor Boliviansk flagga på ryggen och över det ska bokstäverna BKN sys fast. Lite töntigt kanske men min röda Bolivia Kommitté tröja har krympt så nu ska jag göra min egen och jag tror den kommer bli skitsnygg. Älskar den gruppen.

Snacka lite med Karin "Kakan" på msn. Saknar henne. Sen hon slutade i gruppen är det lite tomt. Fck rätt så bra kontakt med henne reda från början och det känns som om hon såg igenom den spralliga fasad jag oftast visar utåt, och lärde känna den riktiga Jenny. Den allvarsamma och seriösa... men men Nu är det film dax och till det serveras kokt ägg och filmjölk haha vilken kombination men gott är det......................

OVER AND OUT..........................


Kommentarer
Postat av: carro

Oh gumman förstår att du vill träna varenda gång så att det blir bra på tävlingen!! =) Ses imorgon vännen.

Kram Carro

2009-02-05 @ 16:50:56
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0