Onsdag kväll

Jaha då sitter man här igen och tänker tillbaka på dagen. Inte för att det hänt så mycket nytt. Kom precis hem från dansträningen och idag gick det faktiskt något bättre. Kände mig lite gladare haha måste ha berott på ansiktsbehandlingen jag gjorde tidigare på dagen. Början på dansen är jättefin och resten av den kommer säkert bli lika bra. Tummen upp för Giovanna.
Hahahaha Nu fick jag precis ett skratt anfall. Tänkte på i morse när jag och Linus skulle ha tagit en cache på en ö i bråviken. För att komma till ön skulle man gå på isen ca 200 meter. Vi kom aldrig dit. Halvägs ut fick jag värsta hjärtklappnignen och stod stel som en pinne. Vågade verkligen inte gå längre. Livrädd för att ramla i ju. Måste ha sett fruktansvärt roligt ut för en bil stannade för att titta på oss. Ha ha Två fån med rep och varsin isyxa. Skulle inte förvåna mig om de stannade för att filma för att sedan lägga in på Youtube. Rubrik: Hararna på isen eller något i den stilen hahaha. Nä den där cachen får vi allt ta på sommaren. Då ska jag åka på luftmadrass eller nått för att ta mig dit.............. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
God Natt

Kommentarer
Postat av: Karin

haha! ja den synen hade varit något!

du får väl kolla på youtube.com och se om de tagit patent på din stelhet!

fast jag skulle göra precis samma sak, och typ tänka: nu spricker den , vid minsta ljud!

2009-02-19 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0