Fredagen den 13:e

Jaha vad har man gjort idag då? Inte mycket faktiskt. Bara nyttosaker som att städa och tvätta. Inte så kul men måste ändå göras. Såg om filmen SAW som jag köpte i går men nu i dags ljus. Den var ju lite läskig men inte alls som jag trodde den skulle vara. Hade nog för höga förhoppningar om den, för alla har sagt att den är så otäck. Men icke..... Tänkte också precis på att det är fredagen den 13:e idag.  Förr visade de alltid någon skräckfilm på tv, förstår inte varför de tagit bort det. Tänk att få krypa ner i soffan och se en fredagen den 13:e film och vara sådär lite halv skraj när man ska gå och lägga sig. Skärpning alla ni som jobbar på tv. Fram med mer skräck och rysarfilmer.
Jajaja nog om detta.
 Tittade lite på resan vi beställt till Turkiet (Side) i sommar. Ju mer jag tittar på bilderna i katalogen desto mer övertygad bllir jag om att vi både valde rätt stad och rätt hotell. Ville ju åka tillbaka till Alanya men samtidigt har vi varit där 3 gånger innan. Passade också på att titta till mitt pass så det inte hade gått ut. Jag ser fortfarande lika fräsch ut som för 10 år sen hahahah. Nä skämta bara ser för jävligt ut haha

Nä nu har jag skrivit färdigt för idag. Avslutar med en rolig historia som Linda (grupp g) skickade till mig idag
hahahaha

En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något, som vid närmare påseende visade sig vara en sån där oljelampa. Och när hon gned den, så kom naturligtvis en ande fram.

- Får jag tre önskningar nu? Frågade hon. 

- Nej, svarade anden. På grund av de dåliga tiderna och devalvering och global konkurrens och sån skit så får man endast EN önskning nuförtiden. 
Nå, vad ska det vara? 
- I så fall vill jag ha fred i mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta. Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra. 
Anden kastade ett öga på kartan och utbrast: 
- Men jösses, damen! De där länderna har ju fajtats i tusentals år! Tror inte att det går att göra något åt det. Jag är bra, men inte SÅ bra! Önska nåt annat. 
Kvinnan tänkte en stund och sa sedan: 
- Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En omtänksam och älsklig man, som är hänsynsfull, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet, som är trogen och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden. Kort sagt, en idealisk livskamrat. 
Anden var tyst en stund och suckade sedan. 
- Få jag se den där jävla kartan igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Side är kanonfint, vi var där för några år sedan! Det var fantastiskt =)

2009-02-14 @ 10:32:43
Postat av: Maria

Haha, va kul att min roliga historia sprids vidare. Fick den av mamma i fredags och var bara tvungen att vidarebefordra den =) Tycker den är så himla bra...

2009-02-14 @ 18:49:31
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0