Prutten

Jag är så icke trött för tillfället. Börjar bli lite nervös inför opponeringen imorgon. Varför vet jag inte. Man ska ju bara sitta där och se glad ut och svara på frågor eehh typ. Det går säkert bra men tänk om man får en fråga som man inte kan svara på exempelvis varför valde du just detta att laga mat på stormkök. Vad fan ska jag svara då. Jo för att det står i studiehandledningen att vi ska göra ett utvecklingsarbete haha. Nä nu flamsar jag bara.

BTW har jag ett nytt smeknamn. Prutten haha. Jag vet inte vad som flög i mig men jag råkade släppa mig i bilen när vi körde hem Karin. Gud vad hon garva och vad jag skämdes. Ska fan dra något gammalt över mig. Förlåt Karin för att jag var otrevlig men visst var det höjdpunkten på dagen tjoo flöjt hehe. Nä men elakt alltså. Först har man trevligt. Karin bjöd på lunch på Spicy hot och jag tackar genom att dra i väg en brakare. Blääää

Ska försöka att sova lite nu, fast jag inte är trött. Kanske ska ta och trycka i mig lite tranbärsjuice. Har urinvägsinfektion och idag först ringde jag och fick antibiotika. Bättre sent än aldrig.

God natt och good Bye



Kommentarer
Postat av: Kakan

hallå prutten!

Hoppas du mår bättre snart..

och skäms inte för det var ju fan jätteroligt!

2009-12-19 @ 11:28:36
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0