Vemodigt..... buhu

Lite humor så här på tisdagen..... Behövs verkligen för känner mig lite vemodig och tjutig. Klump i halsen buhu...


jaja läs själva hihi

pappan passerar dotterns sovrum där hon ligger å leker med en dildo, - Va i helvete gör du frågar pappan. - Det ser du väl snäser hon, jag är 30 år och ogift, så något måste jag väl få. Senare går hon förbi tv:n där pappan sitter med några öl och hennes dildo, - Men va gör du?,frågar dottern. -Hurså, jag tar en pilsner med min svärson



Kvinnor behöver 4 djur för att vara lycklig.
En jaguar i garaget, en mink i garderoben, en hingst i sängen & en åsna som betalar allt.
Mannen däremot är helt nöjd med en liten mus ! :)

Ja verkligen roligt ee nää...

Hmm i allafall. Så här tyckte barnen på förskolan att jag skulle se ut i morse. Riktigt snygg kände jag mig. Var dock tvungen att ta av mig rätt snabbt hehe




OK nu angående klumpen i halsen. Underbara Magnus for till USA idag och det kändes fan tungt. Ska försöka fylla dagarna med saker att göra så tiden går buhu. Saknaden är enorm och det gör ont..
Älskar dig Magnus....

för övrigt så har allt annat gått åt skogen idag. Var alltså en pissdag.
Tuva hade sönder persiennen i köket och mamma Jenny fick arga ögon... Ok det var inte med flit bara ett råk som kidsen säger. Grrrr
Sen tappa jag stegräknaren i toan efter att jag gjort nummer två. Men fan vad mysigt. Stortvätt på den sen blev den spritad och den fungerar fan haha.
Nu efter allt detta sitter jag och är sur som ättika i köket. Bara väntar på att klockan ska bli 21.00 för då börjar "kniven mot strupen" ee jippi
Eller man kanske ska gå och fetsova....

Jaja avslutar inlägget med lite bilder


Första gången kidsen spelar på sina DS




Olle koncentrerar sig...




Tuva håller en 3 veckor gammal kissemiss "liten" hette han




Idag Tisdag: Tuva loppar sig i badkaret



Jaha Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

Bästa ordet: råk hahaha Fantastiskt!

Och ascool bild på Tuva i badet!

2011-04-12 @ 22:25:10
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: M

Hoho, vilket öde som drabbade den stacksrs stegräknaren, men då är den i alla fall ordentligt invigd. Saknar dig, fan också, när jag sitter här, äntligen framme vid hotellet. Sådär lagom seg efter ett helt dygn på resande fot. Men men, det betyder också en dag mindre tills jag är hemma igen. Och att vi ses. Good night, the most wonderful!

2011-04-13 @ 05:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0