Sugen på.....

Det blev inget stan för mig och Sara men däremot hamna vi på parkeringen utanför Anette för massa tjejsnack. Hoppas du inte tappade öronen Anette av mitt snack haha. Höll på att tappa öronen själv moahaha. Får skylla på instängda vårkänslor... ÅÅ jag är så busig tihi... Fan ta dig underbara för att du är så långt härifrån när jag är sugen hahahaha. Ja det var roligt......

Därefter en snabbis till systemet för att bunkra upp lite. Massa nya smaker som man måste testa.
Såg rätt så fint ut när jag radda upp dem på bordet så det får bli dagens vårbild moahaha.



Vid tresnåret lämnade Linus Tuva hos mig (Olle var på kalas) och vi var ute på gården en stund där även Tuvas kompis och mamma var.......
Olle hämtades vid fem och sen var det bara hem och fixa middag. Gott som bubblan var det.

Nu sitter jag ensam och tänker på min underbara... åå om du ändå vore här hos mig hihi.

Nä drar nu

Over and out

Kommentarer
Postat av: M

Åå, saknar dig. Längtar till tisdag!!

2011-04-17 @ 01:32:40
Postat av: M

God natt och god morgon, underbara. Läggdags efter en fullmatad dag, med slutet på konferensen, demonstration i fullt snöväder, shopping (har köpt några överraskande saker...), middag och lite eftersittning med sedvanlig skitsnack. Br och yr på samma gång. Hoppas morgondagen går fort, sp att jag kan få kliva på planet hem igen. Älskar dig!

2011-04-17 @ 08:00:41
Postat av: Anette

Näe du så lätt chockas jag inte :) men jag blir så full i skratt, tänk att vara så härligt nykär :)

Va så jättekul att träffas, alldeles försällan!

Kram

2011-04-17 @ 12:47:02
Postat av: M

mm, vaknade av att telefonen plingade till. blev varm i hela kroppen när jag såg att du skrivit. kunde inte somna om, men det gör inget, måste ändå upp. idag blir en riktig shoppingdag, även om det blev en hel del av den varan igår också. en rejäl hög med skivor väntar på att lyssnas igenom. jippi! ska inte säga nåt, men en och annan överraskning väntar, hehe. snövädret har försvunnit, solen skiner, men det är säkert fortfarande kallt. vi ska ta en shuttle ut till en av de större shopping malls som finns en bit utanför stan. får se om det är så billigt som the locals pratar om.



duktig du är som byter däck, du kunde hjälpa mig också. knappast min bästa sida.



nä, det är väl hög tid att förbereda sig för dagens övningar. ha det bäst, underbara! imorgon bär det av till good ol svedala igen. saknar dig. plågsamt, riktigt plågsamt är det. skivbyte! slår en signal senare!

2011-04-17 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0