Nu håller jag tummarna

Var på visning idag av en lägenhet. Hmm åttonde våningen, två balkonger, fin utsikt men jag är höjdrädd. Dessutom om det skulle börja brinna var ska jag ta vägen. tjo hej slänger ungarna över räcket. Nä vars. Den var skaplig fast den var gammal. Det är inflyttning direkt och jag vill ha den. Jag ringde upp hyresbostäder och berättade hur min situation såg ut och att jag gärna ville ha den.

Idag fick mina underbara barn vara hemma från förskola och förskoleklass med tanke på vad som hände igår. De behövde nog tid för att prata och ställa frågor. Fan vad jag tycker om dem. Bara för deras skull som jag inte gjorde något riktigt dumt i går. Fan förlåt mina juveler att jag ens tänkte tanken.

O tack Elin för fikat förut. Det var skönt att komma hemifrån så ungarna kunde leka av sig lite med dina juveler

Ja det var allt för mig just nu....

Over and out


Kommentarer
Postat av: Karin

Håller alla tummar och tår!!!

Det är roligt att höra dig så hoppfull:)Bra!!!

och du får VERKLIGEN inte göra nåt dumt!! Fan vad man skulle sakna dig!

kram

2010-09-22 @ 08:48:24
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0