Mössfoder

Bästa ordet jag hört istället för idiot. Garva som en som en dåre när jag hörde en i skolan säga det haha. Jáha så vad har hänt mer idag då. Hmm Både bra och dåliga saker och jag tror jag tar och börjar med de dåliga haha.

1. Jo då lilla jag sitter i skolan och helt plötsligt uppenbarar sig en odör som får folk att baxna hahahah. Lilla Jenny anar vad detta är (Kusadasi har fått en rubbning)och piper iväg snabbt som en mus för att ringa vårdcentralen. Får tid samma dag. Går dit och ja visst är det så. Inhandlar skitdyr medicin och är sur resten av hela dagen.

2. Pratar med en facebook kompis på chatten och denne börjar prata illa om en person jag tycker om. Jag blev ledsen. Satte på högsta volym i vardagsrummet och dansade av mig irritationen. Givetvis är det inte så som personen sa för jag bildar mig alltid egna bilder av folk. Men men det kunde varit såååå. Det gjorde mig arg.....men men


Nu till de bra sakerna

1. Fick tid till doktorn så snabbt. Bra jippi.....

2. Har lärt mig fula ord på spanska hahahaha. Kul.....

3. fått en trisslott av mamma och vann 50 spänn. Helt otroligt. Jag som har sån otur jämt haha

4. Pratat med folk som får mig att må bra.

Hmm ja det var mycket att skriva om haha. Jaja när jag ändå håller på att flumma så kan jag berätta att jag lekte lite med mina vingummin förut (älskar vingummin) och titta på fan jag lyckades hitta tre i bolivias färger.

Herregud jag har inget liv

jaja. Nu drar mössfodret. Ska klippa mina uppdragskort till praktiken i morgon. Fick för sjutton kramp efter att ha klippt första arket. Hahaha så klen jag e

Over and out



Min lek med vingummina hahahahahaha





Underbara uppdragskort att klippa. Men kul ska det bli

Kommentarer
Postat av: Karin

oj skulle jag inte plugga nu...nä mycket roligare och läsa din blogg.

Tråkigt med doktorsbehovet och skitsnacket SUCK!!

Varför kan inte folk bara sköta sina egna liv!

Grattis till femtilappen!

Lycka till på aktiviteten!

Och en stor kram!

2010-05-18 @ 21:03:11
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0