Varför!!!

Varför har jag sån otur jämt jämt jämt. Är det inte ungarna som är sjuka så är det ta mig fan jag. Sov dåligt och kräktes som en kalv i natt. Hur lätt var det att ens försöka plugga i dag när det var hemmastudier. Snurrig i huvudet och illamående hhmm ja inte var det lätt att minnas vad man läst. Grrr Jag har inte tid med att vara sjuk. I kursen vi läser nu är det hur mycket litteratur som helst att läsa och många seminarier att gå på. Jag är sjukt ledsen att jag missat några. Fan fan.. det måste vara Guds sätt att straffa mig för alla synder....

Ska inte oompa mer nu. Bara att härda ut och lägga in en ännu högre växel sen. För jag ska fan klara denna kurs...

ASDEPPIG NU.

Tack Anette för goda råd förut coh "begrepp". Du har rätt. Måste nog gå och kolla min syn hehe. Kramis

Nu drar jag. Nedan en bild av Bellas pappa med sin dotter ( från the twilight- saga)


Kommentarer
Postat av: Mia

Usch vad jobbigt att vara sjuk. Hoppas att du kryar på dig och att det inte blir någonting långvarigt. Hört att det är många som är dåliga och kräks. Säkert nånting som går just nu...

Krya på dig! Kram

2010-02-02 @ 18:02:26
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anette

Du vet att jag alltid finns här för dig och ställer upp så gott jag kan på det som du behöver hjälp med :) Krya på dig nu snuttan!

Puss

2010-02-03 @ 17:42:30
Postat av: Kakan

Ja du...sånt är så stressigt. Men försök fokusera på att bli frisk och sätt upp rimliga mål för dagen...t.ex om man har en jobbig bok att läsa, dela upp det typ så att " nu ska jag läsa två kapitel, sen tar jag en kvarts rast, sen kör på två till. Jag får typ göra så nu med tre kurser, planering är typ a och o, säskilt när en kvällskurs är helt på engelska.

Du fixar det här! Och snacka stolt du blir när du kommit över de tyngsta delarna!

kram

2010-02-04 @ 11:38:10
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0