Hängig och dans. Ingen bra kombo

Hmm undrar hur bra det är att dansa när man är så grymt hängig. Antagligen inte alls. Men så gick det också skit på dansen idag. Snurrig och typ ingen balans. Kanske borde sparat mig men men... En i gruppen filmade för att vi skulle se hur det såg ut hehe. givetvis hoppade jag över den gången. Det kostar pengar att ha kändisar på film. Haha vad divigt det lät. Skoja bara. Jag menade att eftersom jag dansar som ett kylskåp så vill jag inte ha några bevis haha.

Jaja det var skoj..

Innan dansen var jag och fika med Karin på stamhaket. Alltså shit. Jag njöt när jag satte tänderna i min göteborgare. En kaka som heter så. Mums säger jag bara. Mycket trevligt i allafall. Dessutom blev jag pålurad en kräm för torr hy på Åhlens haha. Hoppas den fungerar annars får jag återgå till helosan. Den där feta krämen man använder till kors spenar.

Nu drar jag. Måste läsa lite innan det är dags för tv.

Over and out.....


Kommentarer
Postat av: Karin

thanks for nice fika!

2010-02-08 @ 15:10:12
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-12 @ 00:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0