Tänker och funderar....

Idag har varit en jobbig dag. En tankens dag kanske jag kan säga. Har tänkt och funderat mycket. Jo jag har ju pluggat också en hel del men ibland måste man ju ha rast också hehe. På mina så kallade raster har jag lyssnat på Aventura. Helt underbart band. Det är något med deras låtar som får mig att rysa och bli lite sorgsen inombords. Men som sagt idag var det mycket tankar i mitt huvud. Vissa saker är så jobbiga att tänka på aaa. Kommer att förfölja mig resten av livet tyvärr. AAa fan har en klump i magen just i detta ögonblick. Känns som om ögonen ska explodera av tårar. Inte blir det bättre av att jag lyssnar på klippet nedan samtidigt. Har så mycket inom mig som måste få komma ut snart.  Annars orkar jag inte. Alla kompisar jag pratat med säger bara att jag ska gå och prata med en psykolog. Men det är inte så enkelt. Jooobbigt. Endast två av mina närmaste vet vad det är och hur jag känner och vad som måste göras. Eller rättare sagt inget kan göras. Det är kört. Måste ta en paus och andas lite. Tror jag ska ta ett varmt bad. See u

Porgue Loco

Helt underbar låt



Kommentarer
Postat av: carro

Oh gumman, ta hand om dig. Måste du gråta så gör det! Tänker på dig.

Massa kramar

2009-09-10 @ 21:32:12
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Gumman, hur är det egentligen? Det är lätt för andra att säga vad man ska göra när de aldrig själva har varit i samma sits. Hör av dig om du behöver prata, kram

2009-09-11 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0