Trött i hjärnan och garvar åt mig själv

Säger bara en sak. Vill att det ska bli den 19:e nuuu. Är som ett barn som väntar på tomten. Kollar almanackan hela tiden haha. Min söta gulliga mamma köpte en ny större kalender åt mig idag. AAAA mer plats för twilight och New Moon anteckningar haha. Skoja bara. Är ju på sånt skoj humör idag. Hjärnan är trött och jag garvar åt minsta lilla. Känner mig nästan full haha. Ska snart se idol och gröpa ur en pumpa (som mamma också köpt) Vi ska Halloweenmys imorgon där ungarna ska klä ut sig, huset ska pyntas med roliga dekorationer med mera. Eventuellt blir det bio eller busfabriken också på dagen. NU skriker kaffetarmen efter det svarta guldet + godis till så Good Bye

Over and out


Bella and Edward naaawh

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter gott. Jag kokar mig en kopp té istället och kryper upp i soffan framför Idol.

Ha en trevlig kväll! Kram

2009-10-30 @ 20:11:00
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anette

Aha, jag som trodde det var för det e min födelsedag ;)

Ha en mysig helg o synd vi inte kunde komma, får bli en annan helg!

Kramen

2009-10-31 @ 11:35:39
Postat av: Kakan

Yeah man...nice picture...blir ju mer snurrig nu haha.

2009-10-31 @ 14:47:14
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0