Illamående

Snurrar i skallen. Nästan som att jag skulle vara full. Mår illa som bara den. Inte illamående som i kräksjukan eller något. Men har sprungit och hulkat flera gånger nu.  Stress eller ja vem fan vet. Sov inget natten som var, max 1 timme. Så idag skippa jag första två timmarna i skolan som var introduktion till nya kursen. Undrar om jag ätit något olämpligt hmmm.... Tycker lite synd om mig själv nu. Jaja en ny dag i morgon.

Over and Out

BTW gårdagens träning var mycket intressant. Fick träna på karisma, att dansa med hela kroppen och sånt gillar jag. Gillar flirtgrejen hehe


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch då...

kan väl bero på en massa saker, stress kan ju visa sitt fula ansikte...

Hoppas du mår bättre snart:)

2009-10-27 @ 16:34:37
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Paola

Krya på dig! blev jätteglad när du sa att ja dansade fint hahaha:P du är ju skitbra verkligen, märks att du dansar länge! kram

2009-10-29 @ 16:20:47
URL: http://metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0