1:a Juni

Underbar månad och snart drar vi till turkiet tjo hooo. Mer om detta längre fram hehe. Idag ringde de från barnens dagis och jag tänkte med en gång att nu fan är de sjuka igen fan. Men icke de frågade om jag ville vikariera i morgon. Chockad svarade jag ja hahaha. Ska vara bland de små hehe och byta bajs blääää. Ska även vara där tre dagar nästa vecka. Ska bli så kul. Hämtade ungarna lite tidigare idag och så åkte vi till förskolan där jag hade min praktik. De hade sommaravslutning med cirkustema och det var jätteskoj att titta på. En lite tjej kallade mig fröken och jag bara ahhhhhh smälte hehe.
Men oops CSI kallar måste dra.

See u.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Paola

Skönt att åka iväg till turkiet! wohoo, fröken jenny ;)

2009-06-02 @ 15:35:11
URL: http://www.metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0