1:a läxan

Nu är den gjord. Olles första läxa. Det var snabbt hem efter jobbet som gällde. Fram med matteboken och pennan. Snabbt, snabbt skulle det gå så jag var tvungen att lugna honom lite och ta det långsamt ett tal i taget. berättade att detta inte gick på tid utan att huvudsaker var att man förstod vad man gjorde. Stolt var han efter min stora kille. Kan knappt fatta att han börjat första klass. Vart har åren tagit vägen.
Jaja nästa vecka blir det en ny läxa som vi ska göra.

Men nu säger jag natti.... Huvudet är tungt och tankarna snurrar. Några tårar letar sig ner på kinden så då är det bättre att gå och natta.

Längtar till fredag då jag och Karin ska hänga på kvällen. Då du kakan höhö, se till att skruva fast öronen så de inte trillar av av allt prat


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0