Min, bara min...

Fan nu är jag SKIT ARG. Herr särskrivning sitter bredvid och kommenterar att skitarg ska vara ett ord. FÖR mig är det två men det är inte därför jag är SKIT ARG. Är arg för att jag skulle lägga ut bilder på min nya kalender som jag designat nästan själv på personlig almanacka och så går det bara att ladda upp EN bil, framsidan. Det var ju andra sidan som var ROLIG. GRR. Nu ska jag sätta mig i ett hörn av soffan och sura och när jag ändå surar så kan jag ju passa på att rapportera att jag varit hos en nyfiken gå in i huvet doktor. Japp ni såg rätt. Har varit hos ding ding doktor och pratat och faktiskt haft ett mycket givande samtal. Ska dit igen och då ska vi se om det blir aktuellt med hypnos eller träffa någon som ska gräva djupare än djupast. Lite läskigt... Men nu blir det tack och god natt





Kommentarer
Postat av: Kakan

Snygg!

2011-10-05 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0