Känner mig.....

Helt jävla tom idag. Hade svårt att koncentrera mig på jobbet. Tankarna någon annanstans. Tårar... Så jävla trött på allting. Som en jävla berg och dalbana det här. Ena dagen bra, andra irriterad på iglar så jag blir galen. Mest tröttsamt är att veta att min kära zombie måste ha ursäkter för att träffa mig. Fan när man inte har barnen ska man inte ens behöva berätta vad man gör eller har jag fel.... Fan.... skitsamma jag är van att vara ledsen så det spelar ingen roll. Huvudsaken är att igeln mår bra. Igeln har honom i ett fast grepp. Förhoppningsvis blir allt bättre om fyra månader. Mm precis....skulle väl inte tro det men får väl försöka tänka något positivt. Den här våren och sommaren vill jag inte ens tänka på. Jobbigt kommer det att bli. Får se till att aktivera mig och barnen ännu mer för att slippa ha tankarna någon annanstans. Funderar på och har kollat upp en resa för mig och kidsen två veckor till turkiet så kan zombie och igeln leka med varandra här i sverige. Ska försöka berätta för pappa Linus också att jag vill ut och åka opps jaja honom daddar jag inte med i allafall. Hade tänkt berätta för honom att jag och zombie är typ ett par men ångra mig. Varför ska jag när vi faktiskt inte är det på riktigt än..... Dessutom är zombie inte redo för det än. Igeln kan bli ledsen för det har inte gått tillräckligt lång tid än. Därav detta smörande och ursäktande för henne. Märks kanske att jag är ledsen eller? Fan trodde inte detta skulle vara så jobbigt som det är..........

Jävligt tacksam för att jag prata med Alex. Han lättade upp stämningen något i allafall.....
 Nedan två bilder som är tagna efter Kjarkas konserten i förra somaren.
Bild 1. Jag och Alex posar...
Bild 2. Jag och tre Bolivianer hehe


Nä nu ska jag fan gå och deppa......
vARFÖR FAN LÄMNADE DU HENNE ZOMBIE. SKULLE ALDRIG HA FRÅGAT OM FIKA. dÅ HADE INGET AV DET HÄR HÄNT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0