Fredagskväll på akuten

Känner mig förvånansvärt pigg idag fast det borde vara tvärtom med tanke på hur lite jag sov i går. Nä vaknade pigg som en lärka med en söt zombie vid min sida. Japp precis, ni såg rätt. Zombie har varit här och jag som skulle vara så jävla hård. Korkad är jag..... Nä vars... Vi skulle inte ha träffats i går men av någon anledning ville han få uppmärksamhet och skar sig i fingret. Så när han ringde och sa att han var på väg till akuten så självklart åkte jag dit för att hålla sällskap. Finns inget jag hellre vill än att vara med honom. Men det betyder inte att jag inte är ledsen längre. För det gör fortfarande ont.... att de har så svårt att släppa varandra och det här med ursäkterna. Den andra kvinnan vill ingen vara... Men är det det jag måste uthärda för att de ska må bra har jag väl inget val..... Prata på ni hehehe. Fan vad tråkigt ni kommer få sen. Kommer klia i fingrarna på er när Jenny sätter stopp för vardagsprat och mys.

Nä fan... Nu ska jag dricka kaffe, sen förhoppningsvis klippa mig (om jag orkar) och i kväll träffa Karin..

Wohoo.. Surjenny är på g så akta er alla iglar när jag drar ut på turné

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0