06.59 hallå kan den komma snart.......

Vaknar och tittar på mobilen. Men hallå bara 06.59...hmmm väntar lite till. Fryser... balkongen har stått öppen på natten.... Frisk luft dör en inte av.... Pip.. wohoo äntligen... Tågbiljett Check....Nu är det bara oändligt lång väntan till i morgon....

Frukost med kakan och kidsen...plockar fram termos från skåpet och bullarna från frysen.... Telen ringer....15 minus ute, pulkåkning inställd. What a fuck... ser ju inte så kallt ut men beror nog på att det är så djävulusiskt varmt inne hos mig. Måste sätta upp en termometer för vem sjutton ger sig ut frivilligt när det är KALLT....

Jaha nu då..... Sätter på en film till barnen. Tar en kopp kaffe och tänker tillbaka på gårdagen

Gårdagen var helt underbar.....

Först arbetsintervju vid 08.00. Mer säger jag inte.... Men hoppas jag gjorde bra ifrån mig.....

Hem på lätta ben för hemma väntade nästa överraskning. Stort leende och en underbar känsla i hela kroppen...
Lycklig ja det är rätt ord.......

Kvällen var inte sämre den. Filmkväll med Karin "kakan". Twilight fan som vi är hade en eclipse kväll planerats. Mycket snask, läsk och skratt blev det. Karin nu ser vi väl fram emot breaking dawn del 1 i november haha och breaking dawn del 2 2012 hahaha.

Jaja måste hämta mer kaffe nu sen slita kidsen frånb tv:n Pysseldags....

Glad så in i bomben är jag


Over and out..


Me and kakan på bio... Vad vi såg... Kommer inte ihåg men kan ha varit eclipse. Jo det var det nog

Kommentarer
Postat av: Kakan

Inte visste jag att du låg vaken vid 7 i morse, i kylan/hettan:)

Ja det var skitkul igår!! Och jag gillar verkligen din lägenhet och dig så klart! :)

2011-01-04 @ 10:31:38
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0