No life och värk i kroppen

Jenny no life sitter här och tycker synd om sig själv. Värk i hela kroppen. Skulle behöva hårda kramar för att få bort den.... Agneta sjödin röst hörs i bakgrunden. Fångarna på fortet men hallå Jenny. Pensionär eller.... sa ju det inget liv fan.... Sett filmen med "svullo" på dan. Garvat rått och högt. Så sköna kommentarer. Påminner lite om mig själv. Slänger ibland ur mig knasiga saker "opps förlåt skulle aldrig sagt så men menade varenda ord moahaha"

Från filmen haha..Roligare när man ser det än att läsa här...

Svullo till en en tjej som inte svarar på en fråga:
Du är så jävla sur så det luktar sälodling....


Svullo: Hej! Vad heter du?
Tjej: Lena
Svullo: Det rimmar på Kristianstad     (hmm ok ee nä inte)


Svullo: Ser att du skaffat barn
Tjej: Ja
Svullo: Brillorm             (Brillorna var fula men att säga det hahaha)


Svullo: Hur gammal är du?
Tant: För gammal
Svullo: Ja du ser ut som en jävla sophög

Ja kul var det i allafall men gårdagen var bättre. Har inte lett så mycket på länge. Men jävlar vad långsamt dagen gick. Ville bara hem.... När jag väl kom hem var det som en dröm. Synd bara att det tog slut för snabbt. ville aldrig gå och lägga mig.....Om allt går väl är det så alla dagar kommer vara i framtiden. Komma hem med ett leende på läpparna.......Jag kan fortfarande inte fatta..... Om det är en dröm så snälla väck mig inte......


Jaja in med en näve ostbågar. Fan fett på tangenterna.....jaja....Vem bryr sig. Inte jag....Bläddrade även lite förut bland gamla kort på datan. Eee hittade en mycket ovanlig bild som inte är så vanlig... Från gillwell när vi var där med utomhuspedagogiken. Jenny lagar mat eee. Tacos, inte svårt men ändå en ovanlig syn. Sen kort när jag under estin året gör en pärm och músikläraren Gunnar Ekermo ser ut att vilja mörda mig hahahahah...

Shit ont i nacken nu och i öronen av allt gastande på fortet. Ska trycka i mig ett Kinderägg sen se film. Allt från mig denna trista tycka synd om mig själv lördag....

Saknar min underbara Zombie....








Koncentrerad











Dramatiserar något om näcken och barn. Vem tror ni är näcken hahaha. sitter på en filt dock med handduk och lirar gura






Galne Gunnart med skruvnmejseln










Egobild från Kiel Kryssningen





Nä men så söt man kan vara. Ta nu då ett, två , tre




Boring..


Over and out






Kommentarer
Postat av: Eagle5Blanco

Förstår inte riktigt vad som händer med dig. För ett tag sedan så trode jag att allt va bra när du fick den du tyckte om som mest... Försök att resa dig upp igen, om det är till ngn tröst för dig, så vill jag säga att jag saknar dig...tänker på dig...

Kram kram.

2011-01-23 @ 01:44:41
Postat av: Karin

hahaha saknar Gunnar!!!

Han var en av de bästa:)

2011-01-23 @ 14:06:41
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0