Tänker på dig....

Fan jag är helt jävla yr i huvudet.... Utmattad av allt tänkande....... Tänkandet håller på att spränga skallen i bitar...

Inte ett jävla skit kan jag göra för att hjälpa........ Bara sitta här helt ensam med tårar...... Tårar för att jag är en sån jävla elak människa... Hur fan jag låta någon gå igenom detta.....Tänker som bara den på dig.....Saknar dig....så det värker....


Hmm det enda positiva idag är att jag köpte ett par nya stövlar på Eurosko.... Såg dem direkt jag kom in och jag tänkte för mig själv att finns de i min storlek är de mina. Kan man tänka sig, det enda par som hängde där var i storlek 38... Wohoo...

Jaja. Fortfarande skakis sen förmiddagen. Så nu blir det ett varmt bad och så hoppas jag att den förbannade oron släpper.......


Fan fan fan fan fan fan................................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0