Skakis

Bollen har börjat rulla och jag sitter här på min rast helt skakig. Kan knappt hålla i kaffekoppen än mindre skriva... Saknar något fruktansvärt och vet inte vart jag ska ta vägen...... Tittar ut genom fönstret. yr och illamående. Förlåt älskade för att jag gör detta mot dig men jag ser ingen annan utväg......

Shit vill bara gråta nu men måste vara stark.......Hur ska det gå? Hur ska det bli?  Oron gör mig galen......

Vill bara veta hur du mår? Kan inte göra ett skit.....FAN FAN

På med masken... igen skådespel ett par timmar till innan jag får gå hem och dra täcket över huvudet.

Det enda som får mig att orka är hoppet om en framtid med dig........Fina och underbara........

Jag älskar dig!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0