Nyår 2010

Vaknar med ett ryck.....Kollar klockan 06.15 olle står vid sängen
- Mamma får jag se på tv
 Jag tänker för mig själv. What a fuck gå och lägg dig igen men säger mm javisst

Varför kan barn aldrig någonsin sova UUUUTTTT. Jaja

Ligger ett tag till och funderar. Rastlös i kroppen. Glad, spänd ja allt........ Låt tiden gåååå

Förmiddag:
Pyssel och städ.... Barnen gjorde nya namnskyltar och djur med Bindeez... Jättefina....










Eftermiddag:
Lämnade mina juveler hos Linus. . Blev sur på grund av en skit sak han sa men den var onödig just idag. Skrek att jag inte skulle fira in nya året med honom och barnen sen drog jag till stan där jag tröst shoppa inför onsdagen...

Lugna ner mig sen.... Fick en ursäkt från honom och han frågade om jag inte kunde ändra mig eftersom han förberett så mycket.... Hmmm ok då. Har ju inget bättre för mig. Dessutom var jag trött som en.......

Hem snabbt som ögat. Bada, fixa sig.... Shit ner till konsum. Hade ju glömt partyhattar till kidsen.
God mat hos Linus och busiga barn som stack ner trumpeter och serpentiner i mitt hår.... Oj vad fin jag blev....
Fram med kameran klick klick.... Wohoo ny profil bild på fejjan. Hmmm

Mmm segt sen...... Tänker tänker... fan Låt tiden gå..... Filar på nyårslöften.....

Bacardi Breezer
Drink med hallon
Baileys

Ok ännu mer sprit... allt för att få tiden att gå.....

tankarna var någon helt annanstans. Avundssjuk, ja visst. Bild i huvet. Nyårskyssen.... Fan nej... Helvete....  Mer sprit vill inte tänka. Låt tiden gå..... Vill inte tänka på dem ihop....

Snart snart............

Nedräkning    10 ,9, 8, 7, 6, 5, Ler stort nu 4, 3, 2, 1

Gott Nytt År!!!

Äntligen 2011..... ännu större leende......This is my year........


Jag älskar dig........




Kommentarer
Postat av: Kakan

Bra skrivet! ! Asbra!

Och fina bilder och fin kompis! ( du alltså:)

ses måndag, tjackar lite chips och tar med!

2011-01-01 @ 19:32:01
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0