Grrrr

Tårar, tårar. Ständigt dessa jävla våta små saker som prompt måste ur ögonen. Vill skrika och helst slå någon på käften men ok våld löser ingenting.... hm..... Just nu finns det två personer som stör mig grymt mycket. Vi kan kalla dem ex och kex. Två jävla iglar som vägrar släppa taget och som man ska slicka röv på för att de inte ska må dåligt.... Fan vad kul.....Den här jävla söndagen började bra men slutade åt helvete. Jag ska ta mig en riktig funderare på hur mitt jävla liv ska bli.....För jag har fan ingen lust att gå omkring bitter hur jävla länge som helst. Jaja blir en tidig kväll. Natten nu.... nä fan först te.......


Over and out

Kommentarer
Postat av: Eagle5Blanco

Hmhm, om man kunde återvinna alla dina tårar till vatten som du släpper, skulle man kunna rädda många barn i Afrika!! Trodde du var lycklig nu när du har...

2011-02-14 @ 11:51:50
Postat av: Fjäderlös Tvåfoting

Hej.

satt och sökte lite på geocaching samt bloggar. Så hamnade jag här. Vill minnas att du var först på min först utlägda cache för ett par år sedan. Garbo va?

:-)

2011-02-15 @ 12:24:30
URL: http://fjaderlos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0