En toppendag

Pizzan är upäten och snart är Star Wars III sedd. Kidsen sitter förnöjt med sina gottpåsar och det är bara så underbart att se dem. Mina juveler, så stora de har blivit. Kan knappt fatta att Olle ska börja 1:an... Min stora kille...så fin. För Tuvas del blir det 5 årsgrupp, min lilla tös.....Jaja nog med blaj......

Lugn morgon eller rättare sagt sovmorogn för min del, därefter frukost och kaffe med bästa Karin som sleepat over.... (blev en hel del CSI igår hihi)

Mina juveler kom 10.30 och då blev det nintendo DS för fulla muggar i köket medans jag satt och kolla cacher på datan. Så himla kul, men kanske inte lika kul för Karin.....

Lämnade av Tuva på kalas vid 14.00 och skjutsade sedan hem Karin.

Hämtade ut nya telefonen Iphone och sen tog jag och Olle några skatter.

Dvardala gamla järnvägstunnel


jättefint ställe. Visste var skatten var eftersom jag tagit den tidigare med Team Garbo. Tog med mig ett coin från boxen som ska fara vidare till något annat ställe....




Nu ska kidsen snart sova och jag ska skruva färdigt överhyllorna till deras skrivbord, sedan förbereda min nya cache Mount Ättetorp


Kommentarer
Postat av: Karin

Vet du, det gjorde inte ett dyft att vi var så jäkla osociala, känns bra att vi kan vara det i varandras sällskap:)

Snart får vi göra om det :)

2011-08-19 @ 11:59:53
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0