Saknad och åter saknad.......

Saknad, saknad och åter saknad. Saknar min underbara så mycket. Kanske låter töntigt. En vecka går snabbt sa någon idag. Men fan heller. När den man älskar är så pass långt ifrån, ja då är det tungt. Det är skillnad när båda är hemma. Då är det liksom bara 1 mil som skiljer en åt typ.. Det var som att springa in i en väg idag. All luft tog slut precis innan lunch. Klump i halsen och tårar i ögonen. Fick gå undan 5 min för att ingen skulle märka....

Jaja. Nu blir det snart nanna kudden. Är trött i alla ögon moahaha. Fi fan. Lång dag gr.. Först jobb till 17 för att därefter sitta på möte till 20.30. Var nästan döende när jag kom hem.

Önskar så att min underbara låg här bredvid. Br åå.... Är så himla vårig hihi

Jag vet att du läser Magnus och att du förstår vad jag menar haha.
Hoppas presentationen gick bra. Saknar dig så......


Kommentarer
Postat av: M

Br, våren har kommit hit också. Presentationen är just avslutad och den gick bra. Sverige regerar over here också. Ett pass till sen blir det nån slags happening här. Får se vad som händer. Känns som jag är en hel värld borta, tungt som fan känns det. Och inte hann jag prata med dig heller. Gr, sov så gott. Jag ringer imorgon. Kramar och fler kramar.

2011-04-14 @ 22:31:10
Postat av: M

Och jo, jag förstår precis vad du menar...

2011-04-14 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0