Hmm.....

Jag är så dålig på att uppdatera. Men det finns liksom inget roligt som händer i mitt liv. Man kör på med samma rutiner dag ut och dag in. Men nu ska vi se. Förra inlägget skrev jag att jag tittat på lägenhet. Svar väntas komma troligtvis i morgon måndag. Jag håller tummarna. I går var det kulturnatt och Bolivia Kommittén uppträdde på två ställen. Latino teater och salsahuset. Det gick väl sådär. Men jag känner att jag intre rikitgt vill uppträdda mer utan bara dansa för träningens skull. Kanske börjar jag bli gammal haha. Men alla tjejer var grymt duktiga. De danser som dansades var caporales, tínku och tobas...


Arley Ricciardelli tog dessa kort. Tack för dem....... Kulturnatt 25/9-10

    


     





Hemma hos mig...

ÅÅÅ vad söt jag är






Trött.................







Nu lite bilder som visar vad som hänt i veckan


Den stackars bakelsen skriker "ät inte upp"






Tuva och Olle pysslar hemma






Bindeez...






Olle städar....






Jag färgar underhåret svart....







Tuva tyckte synd om mig och gjorde ett armband till mig







Fick blommor av en flicka på förskolan... Vad gulligt






Efter regn kommer regnbåge....







Knäppgöken Garbo ligger som en pensionär på min mage







Lite shopping har det också blivit. Bland annat graffiti nagellack och en näsring i guld hehehe



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka snygga bilder sawfriend!

O vet du även om du ser lite trött ut så finns det en gnista i dina ögon.

Du fixar det här!

kram

2010-09-27 @ 11:03:44
Postat av: cambita:)

jag önskar att jag kunde var på kulturnatt och se dig dansa thinku fan!!!!dansa caporales har jag sett dig helt underbart!hopass det blir flera gånger.besos

2010-09-27 @ 14:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0