Lägenhet nuuu snälla...

Jag blir galen... De lägenheter som jag satte upp mig som intresserad på fick jag inte ens komma på visning på. Hyresbostäder suger och är skit. Deras jävla kösystem med poäng kan de stoppa rakt upp någonstans. Jaja det är åt helvete i allafall och senaste dagarna har jag varit så ledsen. Fick gå hem från praktiken i onsdags för jag var typ psykopat och nästa börja lipa.... Eftermiddagen blev desto bättre....så mysigt hehehe

Så vad har hänt mer då. Inte mycket..Tränat inför kulturnatten då vi ska dansa. Ser fram emot det..

Tror det var förra söndagen då satt jag och pratade med en tjej från dansen i telefon och hon sa något som fick mig att bli så glad. Det är inte ofta man får höra till exempel att man varit duktigt på att lära ut något och det är absolut inget jag tänkt på. Och ofta när man hör något positivt så kan man liskom inte ta åt sig för att man tänker att alla andra ska tycka man e divig. Tänk vad mycket det kan göra att få höra något snällt och positivt ibland. det tycker jag är något vi alla borde tänka på emellanåt. Att försöka att berömma det som är bra istället för att alltid se det negativa hos folk.

jaja nog från mig.

NU ska jag försöka plugga lite och äta godis

Over and out


Men än en gång. Ge mig en fucking jävla lägenhet hehehehehe


 
Helt underbara minnen till den här låten. Desnudarte=klä av dig (typ tror jag)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vet! Det är så jäkla frusterande med hyresbostäder, men rätt som det är så kommer den lägenhet som det är meningen att du ska ha bli din! Ge inte upp i deras ganska knäppa system! Jag ska leta med åt dig, det är i åby som gäller va?

Och vill du, är det bara att ringa/komma!!

kram

2010-09-10 @ 08:52:04
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0