Glad tjo hoo

Känner mig på topp och är redo att erövra världen. Känns som att det är på väg åt rätt håll. Visst finns det dagar då jag är nere och sur men ändå. Blev godkänd på mattetentan och i går fick jag besked av Pether att jag var godkänd på den kritiska granskningen. Så gött alltså. Som jag väntat på sitsnämnda. Det visade sig att han hade glömt bort att meddela mig resultatet på grund av vissa omständigheter. Hmm här har jag gått med magvärk för denna skit. Men nu är mattekursen avklarad. Jag är i kapp och det är bara dryga 4 månader kvar till jag är färdig (om allt går som det ska)

lalalalalalala skulle nästa kunna sjunga högt haha men tror inte någon skulle vilja höra.


Gud känner mig på G alltså. Hoppas denna underbara känsla håller i sig och att motivationen inte sviker igen för då blir jag nog galen på riktigt.

Nä nu blir det förberedelser inför morgondagen. Min vägledare kör hårt med mig. Helhetsansvar hela denna vecka med allt vad det innebär. Vad är det nu hon brukar säga hmmm att hon vill möta mig på min nivå haha vilket innebär lämpa över allt på Jenny så jag kan slappa. Jaja en mjukstart i alla fall inför period två då jag ska ha sju helhetsansvarsdagar. Härligt härligt.....

Tjo flöjt och go natt

Kommentarer
Postat av: Kakan

Håll hårt i motivationen! Härligt att höra:)

2010-09-15 @ 09:32:18
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0