Aj aj aj

Ligger i sängen med dator på magen och tycker synd om mig själv. Haft feber och så ont i kroppen att jag knappt kunnat stiga upp ur sängen. Trist när det var första dagen på VFU:n och jag missa. Jag undrar varför jag blev så dålig helt plötsligt. Kanske blev mer mottaglig för skit när stressen och spänningen släppte. Jaja nog om detta...

Får se nu. Jag är ju inte världens bästa på att uppdatera bloggen. Händer liksom inget roligt i och omkring mig. Har fan inget liv.... trist men sant. Går jämt omkring som ett spöke och är antingen ledsen eller sur. Till råga på allt läste jag en bokjävel till skolan om olika sätt de diagnosticerade barn på förr, hmmm enligt handstilstestet skulle jag i så fall klassats som störd eller något hahah. Så nu är jag lite avvikande också haha...

I lördags 28/8-10
Åkte jag tillsammans med några av pedagogerna på Tuvas förskola till Stockholm på konsert. Kommunal firade 100 år så det var stort galej i globen. Bland annat var Martin Stenmarck, Lena PH, Veronica Maggio och Takida där. Konferencier var Henrik Schyffert.....hehe han är bara för rolig... Askul kväll och jag är kanonglad att jag blev tillfrågad att följa med. Du är ju en i gänget som de sa haha..

En sak som jag glömt skriva om och som var det bästa på hela sommaren är KJARKAS konserten i Sockholm. Så underbart och jag älskade varje sekund. Kunde visserligen knappt någon text men det var bara att le och se glad ut. Kram underbaraste cambita för den lyckade kvällen.. hehehe bäst var efterfesten. Har aldrig dansat så mycket någonsin haha.

Jaja. Nu ska jag hasa mig ner till soffan och äta äppelpaj.

Kram till alla och till mig själv eeee


Over and out


 


Kommentarer
Postat av: Karin

Gud va kul med konsert! O Henrik!

Krya på dig!!

2010-09-03 @ 17:41:27
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0